Klantmanagement

DutchPharma/Tetrix B.V.

Tetrix B.V. biedt via een webshop online voedingssupplementen aan in Nederland en België. Klanten worden via telemarketing en online kanalen benaderd voor een proefpakket waarna ze in de vorm van een abonnement regelmatig nieuwe supplementen ontvangen. Het bedrijf is in 2010 gestart en maakte de jaren daarna een snelle groei door. Om deze groei goed te managen was het bedrijf op zoek naar software om de marketing- en logistieke processen goed in te richten.

  • Klant Jacques Oomen

  • Bedrijf DutchPharma/Tetrix B.V.

  • Locatie Breda

Aanvang Project

Tetrix B.V. biedt via een webshop online voedingssupplementen aan in Nederland en België. Klanten worden via telemarketing en online kanalen benaderd voor een proefpakket waarna ze in de vorm van een abonnement regelmatig nieuwe supplementen ontvangen. Het bedrijf is in 2010 gestart en maakte de jaren daarna een snelle groei door. Om deze groei goed te managen was het bedrijf op zoek naar software om de marketing- en logistieke processen goed in te richten.

In 2013 is 3BM in contact gekomen met het bedrijf en heeft op basis van de vraag software ontwikkeld.

Uitdagingen

Oplossing
Voor Tetrix B.V. ontwikkelde 3BM een klantmanagement systeem waarbij ze het gehele klanttraject inclusief de daaraan gekoppelde logistiek kunnen volgen en aansturen. Het bedrijf kan klanten vanuit dit systeem volgen en gerichte marketingacties er aan koppelen.

Directeur Jacques Oomen is meer dan tevreden: “Eindelijk een systeem dat niet door een boekhouder wordt gedomineerd. Het biedt veel mogelijkheden tot eigen invulling. Wat mij bovendien aansprak in het traject waren de korte lijnen, de bevlogen professionals en de transparante en flexibele dienstverlening. 3BM denkt mee met de klant en komt met een oplossing waar u zelf niet zo snel aan denkt.”

Software op maat
laten maken?

Direct contact?

Wij helpen u graag

left
right

Vul velden met een * in zodat wij u zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn.